بهرام جونم خخخخخ
نوشته شده توسط : .یاغی2یاغی.

 

 من

وقتی بهرام رو کردم و سارا داشت فیلم دادن بهرام جون رو میگرفت تا عر زدن بچشو

موقع پاره شدن سوراخش مشاهده کنه خخخخ

بهرام جون هنو باس خعلی بدی تا شاخ شی خیلی زر بیای میام میرینم رو نداشته هات

بوس رو ممه هات سارا خخخخخ ریدم به حواشیت خخخ

ترکیدیم از خنده نفله ها





:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1398/6/16/6 - - گفته است :
اسکل چرا فحش میدی؟تو که وبت تعطیله خره
چرا هی می یای سراغ من؟
من اخلاقم باهات جور نیست کمتر منت کشی کن

/weblog/file/img/m.jpg
سارا یکتا در تاریخ : 1398/6/16/6 - - گفته است :
گمشو هرزه زود انزال
حوصلتو ندارم مغرور هوسباز
من کاریت ندارم که

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1398/6/13/3 - - گفته است :
اط جعبه پیامهات خجالت بکش
مرد مگه کون میده و ساک میزنه

/weblog/file/img/m.jpg
سارا یکتا در تاریخ : 1398/6/13/3 - - گفته است :
درست حرف بزن آشغال
من چند ساله کات کردم باهات
با بهرامم همینطور
تو که وبت متروکست اسکل و فعال نیستی
چرا عر عر میکنی؟
مثل همیشه عصبی و دریده و وحشی
کمتر خودارضایی کن روانی شدی اسکل
چرا ادرس وبتو سانسور میکنی من دارمش خره ایناهاش
http://www.yaghi100.lxb.ir

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1398/3/20/1 - - گفته است :
من با بهرام قهرم
چرا چرت میگی؟چرآ فحش میدی؟
من فقط دوبار با بهرام سکس داستم همین.تموم شد رفت.کس ننش

/weblog/file/img/m.jpg
Bahram در تاریخ : 1398/1/15/4 - - گفته است :
آﻥ ﺷﺐ که ﺗﻮ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻡ، ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﯿﺪﺍﺭ؟؟
ﮔﻔﺘﻢ که ﺑﺨﻮﺭ ﺍﯾﻨﺮﺍ، ﺳﺮﺥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﺮ ﺍﺯ آﺏ ﺍﺳﺖ
ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺐ ﺧﻮﺩﻡ ﭼﯿﺪم، ﺍﺯ ﺁﻥ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﺧﻮﺭﺩﯼ ﻭ ﺧﻮﺷﺖ آﻣﺪ، ﺧﻨﺪﻩ به ﻟﺒﺖ آﻣﺪ
ﮔﻔﺘﯽ که ﺑﮑﻦ ﺣﺎﻻ، ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺍﺯﯾﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭ
ﯾﺎﺩﺵ ﻫﻤﮕﯽ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺩ، ﻣﯿﺪﺍﺩﯼ ﻭ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﺗﻮ ﺩﺭﺱ ﻣﺤﺒﺖ ﺭﺍ، ﻣﻦ ﮔﻮﺵ به ﺍﯾﻦ ﺍﻗﺮﺍﺭ
ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻭ تو ﻋﺎﺷﻖ، ﮔﻔﺘﻢ که ﺑﺪﻩ، ﺩﺍﺩﯼ
ﻭآﻧﮕﺎﻩ ﻓﺸﺮﺩﻡ ﻣﻦ، ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﯼ ﯾﺎﺭ
ﺷﺐ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯼ، ﺩﺭ ﭘﺸﺖ ﺗﻮ ﺑﻨﺸﺴﺘﻢ
ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻡ، ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﻋﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ
ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ، ﺁﺏ آمد و ﺭﻭﯾﺖ ﺭﯾﺨﺖ
ﻓﻨﺠﺎﻥ ﭼﭙﻪ ﺷﺪ ﯾﮏ ﺩﻡ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭ
ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺧﻮﺩ آﻭﺭﺩﻡ، ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﮕﯽ ﺳﯿﺨﺶ
ﺗﺎ ﺑﻬﺮ ﺗﻮ ﺑرچینم، ﯾﮏ ﺷﺎﺧﻪ ﮔﻞ ﺗﺒﺪﺍﺭ
ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﺴﭙﺮﺩﻩ، ﺗﻮ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﯼ ﺍﯼ ﻭﺍﯼ
ﮔﻔﺘﯽ که ﺑﮑﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ، ﺍﺯ ﻧﺎﺧﻦ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﺭ
ﭼﻮﻥ ﭘﺮﺩﻩ به ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺖ، ﺗﻮ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺩﻡ
ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﻫﺴﺖ، ﺍﺯ ﻧﻮﺭ ﭼﺮﺍﻍ ﺍﻧﮕﺎﺭ
ﮔﻔﺘﻢ که ﺑﺮﻭ آﻧﻮﺭ، ﺑﺮﮔﺮﺩ ﻭ ﺑﮑﺶ ﭘﺎﯾﯿﻦ
ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ آﻥ ﭘﺮﺩﻩ، ﮐﯿﻦ ﻧﻮﺭ ﺩﻫﺪ ﺁﺯﺍﺭ
آن شب، ﺷﺐ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻮﺩ، ﻫﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻫﯽ ﺩﺍﺩﯼ
ﻣﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ، ﺗﻮ ﻋﺸﻖ به ﺍﯾﻦ ﺩﻟﺪﺍر

پاسخ: اورین از کون ننت تا ممه های ابجیت قصیده سرایی کردی خخخخ بخورم کوص ننتو که گهی عین تو رید خخخخخخ تا ملت هر از چند گاهی بخندن بوس رو کوص ابجیات

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1398/1/15/4 - - گفته است :
شوهرم بکن خوبیه آزمایشش مجانیه

لز باشم یا نباشم به تو ربطی نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








: center;">